Herman en "Fire"

Het is gelukt! Herman en Linet zijn getrouwd, hiep hiep hoeraaaa! Omdat wij als NOM collega's dit liefdeskoppel nu al met raad willen bijstaan hebben we op de avond van het huwelijksfeest een adviesstuk op muzikale wijze ten gehore gebracht. Lees mee op de melodie van het wereldberoemde nummer "Fire" van de enige echte "Boss" en zijn E-Street Band (voor de niet-kenners, we hebben het dus over Bruce Springsteen).

H:
Ik zit weer op mijn fiets, opnieuw in weer en wind,
op weg naar die verrekte Greenwheels, omdat Herbert dat nodig vindt.
L:
Schat neem toch mijn Golf mee, of ben je wat van plan?..
maar ik ben er toch voor je OOOOOH HERMAN!!!

H:
Linet hoe moet dat nou, het hele huis een dikke troep,
maanden van ellende, alles loopt in de soep.
L:
Lieve schat geen nood, excel is jouw garantieplan,
en staat altijd voor je klaar.................HERMAN!

NOM:
Vanaf het begin was ze verliefd op jou,
ze dacht toen nog: ooit wordt ik jouw vrouw,
maar nu zit ze eenzaam voor de buis,
want Herman is op pad en nooit....... meer........ thuis....

Herman en Linet, het leukste stel van Haren,
vandaag getrouwd, laat die huwelijksboot maar varen.
Neem Linet eens mee naar Duitsland, jij ouwe charlatan,
hang de slingers op, Linet en HERMAN!!!!!

Composed and brought to you by:
Bart Schanssema
Machteld van der Werf
Jan Martin Timmer