Gefeliciteerd!!!!

Hoi Herman en Linet,


Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!! Fantastische bezegeling waar ik (nog?) niet over kan meepraten over hoe het is of zal zijn. Geen goede huwelijkstips van mij dus. Ik ga er gewoon vanuit dat jullie er wat moois van gaan maken, wat dat moois allemaal zal gaan inhouden daar ben ik zeer benieuwd naar. Dat moois begint in ieder geval met een goed feest en een mooie huwelijksreis naar Costa Rica.


Costa Rica, daar kan ik dan wel een beetje over meepraten, wat tips:


- Ga zeker met de boot naar Tortuguero en zorg dat je daar een local aan de haak slaat die met jullie samen om 05.30 in een kano stapt om es wat rond te peddelen en een jungletochtje te maken. Ik dacht dat je bij casa Miriam de broer van de eigenaresse moet hebben ofzo!

- Erg relaxed strandhangen is het in Samara, ook in Cahuita kun je gezellig met wat apen en een kokosnootje op het strand vertoeven en s'avonds wat genieten van het rastacultuurtje daar. (O pas een beetje op in Puerto Limon als je daar verzeild raakt op de weg naar Cahuita, echt havenstadje ;).

- Een autohuren is erg leuk en goed te doen, hou je wel goed vast op de zandwegen en check van te voren hoe het staat met de rivieren waardoor wegen soms onbegaanbaar zijn.

- Leer Wakeboarden bij mijn oud compagnon en vriend Sander op lake Arenal en doe hem en Kirsten de hartelijke groeten van me!! http://www.flyzone-cr.com/ Ook als je nog specifieke dingen wilt regelen moet je bij hun zijn .


Have fun!


Maarten Goddijn


>> Rare jongen die Herman